20130405

bugün okul çıkışı gizemlere gidip öküz gibi yemek yedik, papaz kimde oynadık ve yine animal kingdom eşliğinde yuvarlak sehpanın etrafında dönüp maymun taklidi yaparak deliler gibi dans ettik. hızımızı alamayıp video çektik. belki bir ara burada yayınlarım, canımız sıkıldıkça izler izler kahkaha atarız. eve giderken minibüste aslı'yla birbirimize "ne zaman gizemlere gitsek eve midelerimiz ağrıyarak dönüyoruz farkında mısın?" deyip güldük. apartmana girdikten beş salise sonra çağatay'ın mesajını görüp tekrar çıktım. sevgili arkadaşım, twitterdaki isyanım üzerine beni çizmiş, hediyesini vermek üzere beni yanına çağırıyordu. koşarak gittim. aylardır görüşmüyor olmamız ve sanal yollardan birbirimize "oğlum bir boya buldum çok güzel" mesajları atmamız dışında birbirimizin ne bok yediğinden pek de haberimiz yoktu. dolayısıyla görüşmek iyi geldi. sonra eve döndüm. yarın sena akçakoca'dan gelecek, belki birlikte oz'u izlemeye gideriz. oz'u izlemeyi çok istiyorum.